lördag 9 februari 2008

fest igen!!

helluue=)
sista inlägget för idag blir det nog. har just kommit hem från en fest , det var superkul där åt massor av mat och proppade i mig massvis av godis. 'namjijum' .. just nu ångrar jag varför jag inte stannade kvar .. men jag sa att jag skulle hinna lägga in bilden just nu .. för om 5 minuter är det ett nytt dygn. aja jag hade på mig dessa kläder;
helt snygga tycker jag ..
hmm vad ska ja börja med ?
Vita 'tröjan' H&M
svart kiol Ginatricot
strumpbyxorna ginatricot
skorna kommer jag inte ihåg faktist.
__________

såhära ser dessa bilderna ut dåe!..

nå va tycks?


have a nice day/miia.<3

3 kommentarer:

maruuh sa...

Kläderna va jättefina :) ,
vare dom du hade på förlovningen
i lördags ;)? <3

maruuh sa...

Kläderna va jättefina :) ,
vare dom du hade på förlovningen
i lördags ;)? <3

sayyid. sa...

haha tror att det räcker med ett inlägg ;). näe skojja.
jorå det va liknande . min syrras kropp detta!, vi va lite tvillingar.