tisdag 5 februari 2008

sofie's mode

vart tycker ni att hon är finast ?
*Nr 1: Topp, Zara. Kjol D&G. Strumpbyxor, Twilfit. Skor, Zara.
*Nr 2: Topp, H&M. Kostymbyxor med blixtlås nertill, H&M. Skor, Christian Louboutin.
*Nr 3: Rutig skjorta, H&M (köpt i somras). Jeans, Rodebjer. Skor, TopsShop.
*Nr 4: Klänning, Rodebjer. Skor, Topshop.

jag tycker att hennes stil är ganska fin .. speciellt på nummer; 1 & 3 !!
nästan allt hon har på sig dvs 'kläder' är från H&M.
självklart köper man sina egna kläder där med..
kollar man på den första stilen så tänker man kanske
lite pary , men det gör inte jag .. för den stilen kan man ju ha lite överallt. på sommaren kan man ju oxå ha den . diggar den jätte mcyket om jag ska vara ärlig..
men jag gillar inte nr;2's ''linne'' så mycket men .. inte övedrivet fint.
annars tycker jag att nästan allting va fint ..
juste glömmde nästan bort och ta med alla skorna! . alla skorna hon har på sig är ju svarta.
svart passar ju lixom ihop med nästan alla stilar tycker jag.
skorna på nummer 3 såg ju absolut inte helt fel ut asså.

Inga kommentarer: