fredag 8 februari 2008

Grattis B'gg.e

(igår kunde jag inte lägga upp ett nytt inlägg för min dator var på lagning.)

igår som sagt..

var på min tjejkompis 'festande' eller ja om man kan säga kalas typ.
hon fyllde 14 år. gratttiiis till dej älskling.
köpte ett par feta blingbling örhängen till henne från H&M.
dom flesta sakerna man köper kommer ju lixom där ifrån. där finns det ju massa olika smaker på klädstilar.
'tillbaka till firandet'..
Mina bästa kompisar var även där; Carro Helena Ornina &Co.
det var så jädra kul asså . har nästan aldrig skrattat så mycket .
ornina gör så man nästan 'gråter' för det är så kul.
tillbakavägen
köpte ännu mera godis från HP / rydshallen.
sedan var det som vanligt ; SKRATTA!

ännu en gång ; GRATTIS TILL MIN SÖTNOS B'gg.e , = blagica.

v

Inga kommentarer: