tisdag 12 februari 2008

hallå eller?





Rihanna

snälla någon asså! kolla in hennes hår. detdära tycker jag att hon defenetift inte passar med. hennes hår som 'victoria LOOK' va ju helt ärligt snyggare. tycker hon på något sett om vic eller. hm , det verkar så alafall. Rihanna va faktist inte lika söt som hon brukar vara på denna bilden iallafall. man behöver inte vara snygg jämt men , detta tycker jag var lite övedrivet, och blått?från ingenstan kommer in, klänningen var häller inte så himla snygg. Ansiktet okej, inte så att jag kommer på alla negativa saker .. för ja säger en helt Positiv sak nu;
med sitt vanliga hår, sin vanliga look och sig själv är hon mycket finare/sötare.
(för min del ialafall)
Innan detta inlägget så kollade jag på film med vännen igen då :)
Film&Godis time va det. imorn är det basketträning igen .. jag orkar inte mera , det är så himla jobbit nu förtiden, även fasst det är roligt.
vi har ju träningar på hela sportlovet,. om man tänker efter så är det nog inget 'softigt' lov. utan slitande :), haha! ..
jag är jättesugen på att gå ut en sväng. hmhm,kanske blir av. jag får se.
nu är mina händer lite trötta har fått lote kramp i dom . har skrivit i kanske 2 timmar nu här på datan,. 'inte på detta inlägget' .
juste .. stukat fingret också, det glömmde jag att berätta .
igår när vi spelade i arenahallen så fick jag bollen på långfingret (F.U)
as-ont det gjorde asså. helt ärligt. nu är den världens tjockaste haha.


cyya/mia v

Inga kommentarer: