måndag 11 februari 2008

träning m.m

- hellu igeen! :)
idag så blir det träning med mariia !
kommer bli gött att få träna igen, ibland kan det vara lite tråkit när man får träna med alla små. men igentligen så gör vi inte det. anledningen för att vi gör det nu är för det är sportlov.
vi tränar; Tisdag onsdag torsdag & lördag. humhum, kanske lite övedrivet .?
vi har "lov"!, men somsagt för oss ;nae, de blir de inget! .. aja , så blir det ibland. skönt att man inte har missat en enda träning ialafall. men på denna bilden jag laddat upp så ser ni lite av min stil :) ,
svara pants från H&M 98 :-
vitt linne från Vero moda 125 :-
jackan från H&M , priset ur minnet!:)
halsduken från Indiska , priset är ur minnet!:)
väskan=glitter.
nu ska jag bort till köket och käka frukost , ha det bra
puss/mia.

6 kommentarer:

Anonym sa...

hur kan man inte komma ihåg vad man köpt sina saker ifrån?

sayyid. sa...

somsagt nej.
det kommer jag faktist inte ihåg. kommer du ihåg vart din mamma köpte dina första trosor/kalsonger. nähä trode väl inte det!
orkar du ens vara anonym. får värsta agrisivitet på dessa idioter.

/mia.

Anonym sa...

nej jag kommer inte ihåg det

sayyid. sa...

nehe . tänkte la re,,.

Anonym sa...

Grymmmmm outfit!

sayyid. sa...

tackar sussiee =), haha .. varför har du inte bild och så för.
bli medlem